Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 3 feb Ola Blomkvist

Hej Sundborns GoIF P09/11!

För femte året arrangeras Tottenham Hotspurs fotbollskola i Stockholm v26. Varmt välkommen till ett par dagars rolig träning med hög kvalitet för spelare i er ålder.

Gör som Lucas Bergwall och Dejan Kulusevski. Välj att träna med Tottenham Hotspur du också :)

Förra året deltog 180 spelare från hela Sverige. Hoppas vi ses i sommar.

Läs mer och anmäl er på: http://www.coachenevents.se

Mvh
    Ola

• 13 aug 2023 Jonatan Lindberg

Om Rasmus tar med handskarna på nån träning i veckan så fixar ja de till rätt ägare👍

• 13 aug 2023 Anna Bellsäter

Ett par målvaktshandskar följde av misstag med hem i Rasmus väska efter matchen i Korsnäs.
    Någon som saknar?
    Mitt nummer: 070-7491554

• 10 aug 2023 Stefan Lindqvist

Rasmus ryggsäck med tröja, telefon och målvaktshandskar låg kvar vid Lindvallen efter dagens match.
    Sakerna finns hemma hos mig.
    Ni når mig på 070 510 45 79

• 2 jun 2023 Johanna Ax

Hej!
    Jens Ståbi och jag Johanna Ax är lagets representanter inför midsommaruppdragen som vi tidigare fått information om.
    Det kommer vara jobb på midsommarafton någon gång mellan kl 14-18 mer information kommer.
    Har man förhinder just den dagen kommer det finnas några uppdrag tidigare under veckan.
    Om man har förhinder och inte kan ta något pass just på midsommarafton behöver vi veta det senast tis 6/6. Skicka då mejl till johannaax21@gmail.com el jens.stabi@falun.se och meddela även då om det i så fall finns möjlighet att hjälpa till tidigare i veckan istället.
    Tack på förhand!
    Med vänlig hälsning, Jens & Johanna

• 11 mar 2023 Ola Blomkvist

Hej Sundborns GoIF P09/10!

Jag tänkte bara tipsa er om att Tottenham Hotspur håller en fotbollsskola för spelare i er ålder vecka 26 i Stockholm. Ni får då chansen att träna med coacher från klubben och träffa spelare från hela landet. Välkommen till en både rolig och utvecklande fotbollsskola.

Med vänlig hälsning
    Ola Blomkvist